tisdag 13 december 2011

Lucka nr 13

Hej och välkommen till min lilla blogg =) I dag är det Lucia och vi har precis kommit hem från Thindras fina lussefirande på Furan förskola. Alla barnen var så söta och fina och dom sjöng så fint. Så var det Thindras sista Lucia framträdande på Furan =(  så tråkigt så det verker i mitt hjärta.... Nästa år så börjar hon i förskoleklass. Jag har även tittat på Lucia på jobbet i dag då Edsbynslucia kom och sjöng så fint för oss alla som ville se dom på Svenskafönster. Sen fick vi den årliga festisen och pepparkan som vi brukar få till jul, tack för det!

Lucka nr 13

Så var det dax för dagens kort. Den är stämplad med clear stamps som ser ut som två änglar som är köpta från  Slöjddetaljer vist är dom fina? Har även här använt mig av twisted easel vikningen som mina vänner Miamaria och Handgjortavsandra visat på sina bloggar.  


På insidan fick det se ut så här, med den söta snöflingeramen som jag stansat med MS stansar. Och så stämplat silver snöflingor runt om God jul texten.


Och när man ställer upp kortet så ser det ut så här.


Så det var vad jag ville visa er i dag =) Nu ska jag titta på Lucia på TV för det missade jag i morse efter som jag redan var på jobbet när det sändes på TV. Ha en trevlig tisdag många luciakramar från mig!

2 kommentarer:

Maggan sa...

Otroligt fint kort ochkul vikning. Maggan

pysselsandra sa...

Men vad roligt att du tycker det =)

Tack snälla för att du lämnade ett spår det blir jag så glad för =)