lördag 17 december 2011

Lucka nr 17

Hej och trevlig lördag kväll på er! Har för en stund sedan tittat färdigt på Så mycket bättre på TV och gråter redan för att det  är slut!!! Tycker dom har varit så himla bra alle hopa den här gången med!! I dag har jag hunnit med att åka skridskor med barnen med min goda vän Mimmi och hennes barn på Dina arena i Edsbyn. Det var så trevligt och länge sedan nu vi hittade på något!! Hoppas det blir fler gånger nu i vinter. Och så fort snön kommer vill jag till backen och åka slalom med er!! Håller tummen att vi får snö i år med =) Efter skridskoåkningen så hämtade jag min svägerska Malin och så åkte vi hit hem och satte oss och pyssla bara hon och jag. Vi har pratat om det länge men helt enkelt inte tagit oss tiden till det så det var kul att det äntligen blev av. Tack för trevligt sällskap Malin det här får vi göra fler gånger tycker jag. Lite senare dök min mamma och pappa upp och sen kom även broder med barnen så vi drack lite glögg och åt lussekatter. Var så kul att vara samlade vilket inte händer så ofta tyvärr.

Lucka nr 17

Så var det dax för dagens kort =) Det här är ett kort som en goda arbetskamrat till mig har beställt. Men efter som det inte skulle skickas utan stanna kvar i hemmet fick jag dekorera insidan i stället efter som det skulle stå framme för beskodning =) Har länge velat köpa den fina bakgrundstämpeln från Magnolia så jag slog slag i saken och den har jag set så mång fina kort i Magnolia tidningen så jag ville så gärna göra något fint kort med den skjälv. Maskade in Edvin som tomte för han är ju så söt och så fick även här min lilla dies  gran var med i ett hörn med fint puffat snö på sina grenar.


Framsidan fick se ut så här (vet att kortet inte är tipp topp men det togs mitt i natten dock)


Och insidan fick se ut på detta viset. Med en gren som har en julgranskula hängande på sin gren och ett stort hjärta som håller kortet på plats när det är uppvikt. Kulan är stämplad och embossad med guldpullver och sedan ur klippt med sax.


Så det var vad jag hade att vis för i dag hoppas du tyckte om det! Och ett stort tack till er alla som tar er tid att lämna kommentarer på min blogg det gör mig så himla glad så det kan ni inte förstå!!!
 Ha det så bra många julkramar från mig till er =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättemysit att få sitta helt ensamma och pyssla! Det får vi göra fler gånger =).Kram Malin

pysselsandra sa...

Ja det ska vi göra och då ska vi ha lite mera tid också tycker jag
=) Men bättre lite en inget alls!

Tack för att du kom och kram från mig =)