onsdag 21 december 2011

Lucka nr 21

Hej och trevlig onsdag på er =)

nu ska jag snart i väg och jobba och det är min sista kväll för i år!! Går på julledighet sen och blir hemma enda till Januari och det ska bli så skönt!!!

Lucka nr 21

Här är dagens kort som är stämplat med Magnolia Tilda som bär på paket. Hon är ju så juligt fin tycker jag. Har även använt lite spill bitar och stansat ut en ranka med hjälp av MS stans. Knutit en fin rosett och stämplat och embossat en godjul cirkel =)


Insidan fick se ut så här där jag har piffat upp tagsen med en jätte fin stämpel jag fått låna av min snälla svägerska Malin! Tusen tack snälla söta du för lånet den har kommit till stor användning!


Så det var vad jag hade att visa er i dag. Nu måste jag skynda mig iväg till jobbet för jag börja snart!! Ha en bra onsdageftermiddag och lämna gärna ett medelande när du är in för då blir jag så glad kramar från mig!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Ännu ett vackert julkort!
Önskar dig en God Jul!