tisdag 6 december 2011

Lucka nr 6

Hej och trevlig tisdag! Tiden går så fort nu skulle vilja att det gick att stoppa tiden nu så man hinner med allt man skulle vilja göra under advent. Jag tycker att det mysiga med julen är allt före inte själva julafton som barnen sucktar efter. Utan att få rå om varandra och njuta av allt det goda. Men som det funkar nu är det bara jäkt och stress hela tiden tycker jag. Hoppas på en lugnare helg nu till helgen i alla fall.

Lucka nr 6

Så var det dagens kort =) Jag vill visa att jag inte bara använder Magnolia stämplar när jag pysslar. Den här söta tomten och katten köpte jag i fjol från Arkivet Papper & Design. Har använt gröna och röda papper här och dragit lite guld akrylfärg lite här och där. Den fina grenrankan är stansad med en MS stans. God jul texten är en stämpel från Slöjdetaljer .


På insidan så valde jag att göra så här. Knöt ett fint band på tagsen och sedan stämplade jag lite snöflingor i Tea Dye - Distress Ink. Så den fina god jul stämpeln i svart. Nöp ut en fin liten julgranskula med som en extra dekoration.


Så det var dagens julkort =) Nu är det bara att ladda inför dagens kvällspass på jobbet. Känner mig lite extra mör nu när jag går upp och tittar på kalendern med barnen på morgon varje dag =) Men det är ju så mysigt! ha det bra kramar från mig!

1 kommentar:

maria sa...

Sandra...jag är så imponerad. Inlägg varje dag och superfina kort. Hur har du tid =))

Jag är in och kollar men har inte tagit mig tid att lämna spår. Känner mig lite skamsen men lovar att bli bättre.

Massor av kramar till dig

maria