tisdag 27 december 2011

Present tipps!

Hej och god fortsättning på julen!

Har haft en väldigt trevlig och lyckad jul och har fått rå om min fina familj i massor nu i jul vilket jag uppskattar. Har varit lite jobbig att Dagmar har hälsat på oss två nätter nu så det har varit svår att sova. I dag tänkte vi bara ta det lugn och inte ha en massa tider att passa vilket kan vara stressande i sig.

Nu tänker jag visa ett litet present tips som jag pyslade med på julaftons morgon och gav bort till min familj. Det är ett litet blomsterarangemang med röda rosor lite murgröna en värmeljus hållare och lite dekorationer som jag köpt på lite olika affärer och pysslat i hop. Som pricken över i lindade jag cellofan runt allt i hopa och knöt vit snöre runt toppen.


Stämplade en vit tags i silver med god jul och lite snöflingor som jag knöt fast i gruppen och skrev till vem blomman var till. Krukorna är i fattigmansilver och glänser  jätte fina =)


Detta kan man ju också göra nu till nyår och ge bort om man vill för det är bara fantasi som sätter gränser. Kom i håg att lägga oasisen i blöt gärna en dag i förväg innan du börjar pyssla så den hinner dra i sig ordentligt med vatten.

Så det var allt för mig ha det så bra tills vi ses nästa gång! Många kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: