söndag 29 januari 2012

Hej och trevlig söndag kväll/natt på er!

Har tillbringat hela min dag i slalombacken i dag och det var så härligt. Till en början var min lilla dotter riktigt på viset och ville, kunde ingenting men efter att vi stannat och fikat lite så piggnade hon på och började åka som en kung! Liam ser jag inte mycket av i backen efter som han roar sig med att åka högst upp medans Thindra och jag nöjer oss med halva backen =) När vi kom hem så testade jag att baka Pizzabullarför första gången och det var inte heller den sista. Dom vart fantastiskt goda så det kan jag verkligen rekommendera er som inte har provat. När barnen lagt sig så met jag ner och pysslade för det var en lite tävling på Scrapbruket som jag så gärna ville hinna vara med i och då måste det bidraget vara inne före 24.00 i natt så nu har jag fixat med det. Så här såg skissen ut som man skulle följa.


Och så här vart min tolkning av den skissen


Valde att scrappa på en gammal bild på min dotter och så bytte jag ut stjärnorna mot dom här ut stansade Tim Holtz blomma Diesen som jag stämplat med en text sämpel innan jag stansade ut dom. Har även använt mig av en Tim Holtz swirvel die. Som cirkel tog jag ett tårtpapper och rubriken är ut stansad med hjälp av QK Emily die. På fotomattan har jag punchat med MS punch så det ser ut som hjärtan och även punchat ut en MS fjäril som sitter på swirveln. Runt kanterna har jag strukit lite vit Distress krackileringsfärg och limmat fast lite fina band och en rosett.


Här är en lite närmre bild på rubriken och hur fotomattan ser ut för det syns dåligt på den stora  bilden.

Så det var min tolkning av den här skissen får se vad dom tycker om den. spelar ingen roll om jag vinner tycker det bara är roligt att få inspiration från en fin skiss. Ha det så bra och god natt på er! Kramar från mig!

Inga kommentarer: