onsdag 18 januari 2012

Snö och vinter!

Hej och trevlig Onsdag på er! Det är så skönt att veta att jag har bara halva veckan kvar att jobba nu efter som jag jobbar kvällar den här veckan =) Ska snart till min mamma och hjälpa henne med en toning och sedan bär det av mot jobbet igen då. Nä nu får det bli helg så jag får ta barnen med mig till backen och åka lite slalom!!! Är så kul och jag längtas så!!!

Här är en LO på min son när han åker längdskidor för två år sedan. jag har så många gamla kort som ligger så jag måste ta mig i kragen och scrappa på dom. I bakgrunden av korten kan man se våra katt Sigge som följer Liam men förvånad blick =)


Valde att lägga korten från hör till hör den här gången. Och rubriken fick kort och gott bli vinter.


Har äntligen använt min fina snöflinga som jag säkert köpte för två år sedan men sedan har blivit bortglömd. Vist är den fin den stansar man ut med Qk tången och så blir den så här fin.


Texten har jag stansat ut i min Cuttlebuge med Qk alfabetet Stardust.

Så det var vad jag ville visa er i dag ha en bra dag och lämna gärna ett spår det gör mig så glad =) Många kramar från Pysselsandra!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Vilka hhärliga foton på sonen. Kul att ha kvar sen, och texten bredvid ger det lilla extra. Tänk vilka minnen!
Tack för att du skriver inne hos mig, det är så kul att se att du varit in och kikat igen.
Ha en fin kväller.