torsdag 23 februari 2012

Grattulationskort hänglar och stänglar!

Hej och trevlig torsdag kväll!

Äntligen börjar det närma sig helg =) Bara en dag kvar att jobba! Längtas verkligen efter helg fast den inte är planerad en! Just nu har jag 4st surdegslimpor bakade på grovt rågmjöl inne i ugnen och det ska bli spännande att smaka på dom. har aldrig testat surdegsbakning så detta är premiärbaket med min surdeg som jag satte för 5 dagar sedan. Håll tummen att det smakar bra ;)

Vill visa er ett litet kort jag pyslat i hop som ska till min tillsalu låda. Vet att det är bra att ha lite kort i den. Har valt att stämpla den här med min Hänglar pojke som håller i en tags. Den passar bra att stämpla något fint i som jag använt en annan grattis stämpel på det här kortet. Vill man kan man ju stämpla ett namn tex. Annars så har jag använt mina spillbitar och jobbat i olika gröna nyanser. Hittade även ett litet tårtpapper att ha i bakgrunden och så stansade jag lite på ett rödmönstrat papper med en MS stans. Tre fina blings fick det också plats med och en fin grön rosett som det hänger en liten fjäril under =)


Insidan valde jag att göra så här. Inte allt för överarbetad Hjärtliga gratulationer är en reprintstämpel och blomman har jag köpt. Och den fina grenen har jag stansat ut med en Bosskut dies.


Så det var allt för mig! Ha en trevlig kväll och lämna gärna en kommentar när du är in då blir jag så glad =)

4 kommentarer:

Carina sa...

Kul att du tittade in till mig. Jättefint kort du gjort. ha det bra kram

Margareta sa...

Hej! Så kul att du hittat in i min blogg! Tack för dina gulliga ord!
Nu fick jag ju också chans att hitta in till din fina blogg. Jag har tassat runt här ett bra tag och hittat sååå mycket vackert och inspirerande! Är särskilt glad över dina vackra insidor - där har jag mycket inspiration att hämta!
Ditt senaste kort är superfint!
Jag gillar hÄnglakillen mycket!
Så bra det är att kunna använda sina spillbitar och är de så fina som dina blir det ju ett läckert kort!
Tack för titten!
Kommer säkert tillbaka!

Sandra sa...

Jag håller med Margareta här till 110%! Du är en sån inspirationskälla för mig min vän. :)
Tack för senast! Nu längtar jag till träffen!! :) Kram från mig. :)

Åsa/asamia sa...

Ännu ett vackert kort att vila ögonen på, vad mycket fint du gör!
Hoppas ni har haft en fin helg, kanske med lite skidåkning.
Vi har scrappat hela dan igår i min kvarterslokal - ett glatt gäng tjejer med massor av inspiration...en härlig dag!
Ser att du hittat till min mamma också, mormormargareta ;0)
Kram och ha det bra idag.