torsdag 8 mars 2012

Fjäril!

Hej och tack för att du tittar in =)

Vill börja med att gratulera Åsa Johansson till sin ny öppnade blogg! Hon är en av mina scrappvänner och hon är en av alla dom jag kan hittar inspiration i från. Gå gärna in och titta på allt fint  hon gör!  Varmt välkommen till bloggvärlden  Åsa  ;)

Idag har jag haft hela huset med barn känns det som fast det var bara 4 men dock 4 och just nu är jag ganska trött.... Ska bli så skönt med helg!! Jag längtas så otroligt mycket nu att få vara ledig och på söndag kommer några vänner hit  till mig och då ska vi pyssla, pyssla och pyssla!!!

Nu tänkte jag visa er ett kort som påminner ganska mycket om ett kort jag har hjort tidigare men valde att byta ut färgerna lite och har använt mig av brunt, orange och guld på det här kortet. Vart så nöjd med det förra och efter som det var en beställning så ville jag så hjärna ha ett liknande i min tillsalu låda med så jag jorde ett till. Fjärilen är ut stansad med en dies och den har jag sprayat med guldglitter och duttat guld runt vingarna med dabber. Stämpeln är en  Reprint - Lyckansfjäril och bakgrundspapperet är torr- embossat med hjälp av min cuttlebuge. Blommorna är köpta på någon scrappaffär.


Insidan fick se ut så här. Kom ju på att jag har den här söta MS hörnstansen som jag nästan glömt bort att jag hade. Valde att använda brunt oblekt papper till den fina fjärilsramen och sedan den fina Magnloia svirweln och blommorna som jag har på nästan alla mina kort nu men det är för att jag tycker så mycket om dom!!! Helt klar det bästa köp jag hjort i scrappväg på länge!!!


Så det var allt för mig för denna gång =) Vill också passa på att tack för dom fina kommentarerna som ni lämnar! Det är så kul att läsa vad ni tycker och jag uppskattar vart enda ord ni skriver!!

Ha det så bra kramar från Pysselsandra!

2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Tack va snäll du är! Men jag har mycket kvar att lära här i bloggvärlden.... Får inte till saker som jag vill. Kram Åsa

Sandra sa...

Hahaha.. en till fjäril! :) Jag la precis in en fjäril jag med. men du va före mig så du va först idag! ;) Jättefint kort gumman. Älskar dina färger! så himla mysiga. Å så dina fantastiska insidor. LÄNGTAR till helgen! :) Kram kram!