lördag 31 mars 2012

Furuvik!

Vilken underbar morgon!! Har varit på en härlig långpromenad nu på morgon med min kära vän Anna och det är så skönt att på både röra på sig och få prata!!! Känns extra skönt när man kommer hem sen och kan värma sig med en härlig kopp te! På eftermiddagen är vi bjudna på ettårs kalas  och då blir det både smörgåstårta och gräddtårta så då är det skönt att ha vrit på en promenad nu ;) Nu tänkte jag visa en LO jag petade i hop i går kväll då jag vart störd av min snarkande sambo.... Tänkte först titta på TV men beslutade mig för att gå ner och pyssla lite i stället. Käns nu som jag hjorde ett klokt val så det fins fördelar med allt =)


Dom här korten är från ett beskö i Furuvik 2007 då Liam var bara 3år och Thindra  som ligger och sover i vagnen var endast 1år här. Har så länge velat scrappat på dom här korten men det är ju så många kort som ligger och väntar. Tycker det är så kul med mycket färg och även fast basen är vit så har jag använt mycket inslag med starka färger. Den fina färjglada randiga kanten uppe och nere på LO är ett Bellablvd papper som heter Midterm och det fina prickiga är även det ett Bellablvd papper som heter Socialite. Och det bara skar jag ute en cirkel och använde baksidan av papperet till den mittersta cirkel.


Är så glad att min kära granne Maria använde sina knappar när hon var här sist på scrappträff. För då dammade även jag av min knapplåda och börjat använda mina knappar. Det är ju så roligt och dekorativt med lite färjglada knappar så tack för det!


Har även använt en cirkel som jag stämplat och skrivit lite i efter som jag tycker det är kul att läsa lite när man tittar på sin LO. Sedan så skrev jag med min foam bokstäver som är så lämpliga när dom redan är förklistrade så går det så bra att fästa dom.


Så det var vad jag hade att visa för den här gången! Ha en trevlig dag och lämna gärna ett spår när du är in för det blir jag så glad  =) Kram jag!!
 

4 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Å vilken härligt somrig LO - och vad mysigt med Furuvik....var ett tag sen jag var dit även om jag bor hemskt nära...barnen är större och har inte lika stor lust att följa med mig dit längre tyvärr.
Ang tips och idéer och liftning...sånt är alltid helt OK för mig ;) Hoppas du fick till ett fint 1-årskort, vill se sen ;)
Kram och ha en fin kväller.

Anonym sa...

Hej! Vad gulligt. Kram Svärmor

maria sa...

Åh så snyggt Sandra. Massor av färg och det gillar ju jag =)) Kul att du blev inspirerad att använda knapparna. Jag har ju svårt att låta bli att använda mina.

Kram maria

Em sa...

Härligt med Färglatt! :D man blir så glad av massa färger.. jätte fint kort! sött med knapparna! å du, tack så jätte mkt för kortet du gjorde till mej! blev helt perfekt, många fina detajer! och jag gillade den söta lappen som kan vecklas ut! Väldigt fiffigt!ska bli kul se hennes reaktion på onsdag! :) Kram!