tisdag 6 mars 2012

Scrapbooking kort!

Hej vad roligt att du kikar in på min blogg!

Barnen har lov den här veckan och i natt ska dom sova borta hos mormor och farmor. Liams ska vara med sin farmor och Thindra ska vara hos sin mormor. Det händer inte så ofta att vi har båda barnen borta samtidigt så det känns lite för tyst just nu. Men jag ska försöka få lite hjort nere i mitt pysselrum i kväll men först vill jag visa ett kort jag gjorde i helgen när Thindra och jag pysslade nästan hela söndagen!

Det är stämplat med en söt Magnoliastämpel där Tilda håller i en korg med blommor. Har sedan använt lite skräp från mitt jobb ;) Wellpapper och tags. Tyvärr använd inte tagsen på jobbet nå mer så dom kan jag inte återanvända mer men wellpapper kan man hitta fortfarande och det blir så fint när man har lite krackeleringsfärg runt kanterna på det. Här har jag använt mig av vit färg. Sedan knöt jag rosa floss runt tagshålet och band även fast en söt ros där. Limmade även fast en fin spets och så Magnolias fina Heart Swirl die plus några fina pappersblomor och bling bling!


På insidan valde jag att inte stämpla dit något grattis eller dylikt så det ska passa till vad man nu vill, tex påskkort eller grattis. hur som helst så hamnar det i vart fall nu i min tillsalu låda =)


Så det var vad jag ville visa er  i dag. Vill passa på att tacka alla snälla gulliga som orkar lämna kommentarer här inne på bloggen!!! Tussen tack för det, ni gör mig så otroligt glad  =)
 Många kramar från mig! 

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Åååå så sött det är, och jag tokgillar kanten inuti! Är det en stans?

Sandra sa...

Så himla fint kort! :) Bra jobb du har du! ;)
Å självklart kan jag råka packa med stämplarna på söndag! :) kram