söndag 27 maj 2012

Morsdag!

Hej vilken underbar helg och Loreen van i natt då jag och Liam hade fjärilar i magen enda in i slutet fast hon ledde stort. Tur att min son också älskar slager så jag har någon att titta med. Är så glad i dag och ungarna såg även reprisen i dag men Thindra hejade även på dom Ryska små tanterna och vist var dom söta =)

I dag har vi firat både svärmor Gunilla och mamma Lena och jag jorde två likadan kort till dom som vi fyllde med lite roliga lotter. Vet dom säger varje år att dom inget ska ha men nått vill man ju ge =) På förmiddagen var vi och fiskade och fikade med hela Tobbes familj och senare på eftermiddagen var vi till mamma och pappa och grillade. En lång härlig dag ute i solen.

Så här fick morsdags kortet se ut det här året. Har äntligen använt min stora fina Repritstämpel med fjärilarna på. Den köpte jag av Sylvia för jätte länge sedan och sedan har den inte blivit använd fast den är så här fin!!! Sen vart det lite enkelt och piff med den vackra trebladiga Nellisnellen pungchen och en enkel ros. Har också kostat på mig den vackra magnolia diesen med hjärtan på.



Så här fick insida se ut =)


Så det var allt för mig hoppas ni haft en trevlig morsdag i dag för det har jag. Fick även kaffe på sängen i morse och det är ju alltid mysigt. Ha det så bra många kramar från mig!!!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Vilka fina kort du gjort, stilrena och fina!
Kul att Sverige vann, tyvärr är jag helt lost, har inte ens hört låten....måste nog googla på den så man vet vad alla pratar om ;)
Mässan/träffen i Uppsala var kanon, köpte en del och pratade massor som vanligt...OCH fick till tre kort, inte illa.
Ha en fin dag,
Kram