söndag 6 maj 2012

Scrapgodis!!!

Hej kära vänner! I dag tänkte jag bara visa allt fint jag köpte i går när jag var på Gävles Scrap och stämpelmässa i Bomhus!! Och jag handlade galet mycket men tror att mina kamrater också handlade rejält i går? Vill passa på att tacka Åsa för den här underbara mässan! Den hade ni lyckats jätte bra med. Det var också roligt att få träffas och prata med alla trevliga tjejer som man bara lärt känna på olika bloggar och  som man för första gången nu fick träffa i värkligheten =)


Här är alla mina bra att ha saker som jag köpte i går.


Det vart allt möjligt tex stämplar, dies, pappersblommor, flosstråd, mini alfabeten, tejp, halvpärlor, spets, cardstocks, knappar, mini tårtpapper ja ni kan ju se själva =)


Men fast det vart så mycket köp i går ångrar jag mig lite varför jag inte handlade mera....


Det vart några inspirationstidningar också för jag tycker det är så kul att ha något att bläddra i när jag är på jobbet på rasterna. Särskilt när jag jobbar kväll som jag ska göra nu till veckan, då är man glad att ha några bra scraptidningar till hands.


Så det var mina fynd i går =) Jag är jätte nöjd med dagen och hade gärna stannat ett tag till på mässan men efter som vi skulle ut en sväng till Valbo med vart jag tvungen att släppa taget och åka.

Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha nere i mitt pysselrum ska först en sväng på smyckeparty i Edsbyn men sen blir det pyssel, pyssel på mitt schema!

3 kommentarer:

maria sa...

Bra jobbat Sandra =)) Det var en trevlig dag på alla sätt.

kram maria

Sandra sa...

Åh va underbart! Vi får ta en date snart så att vi kan stämpla och stansa av varandra. ;)

Jasmine sa...

Oj, oj, så mycket fint du handlade! Jag hade gärna köpt en hel del av materialet som du fick med dig hem - så mycket fint. Det var länge sedan jag var på Scrap-mässa, tyvärr.

Svar: Tack så mycket för ditt beröm, det gör mig glad.

Kram