lördag 23 juni 2012

Trevlig midsommar

Hej och trevlig fortsättning på midsommar! I går firade vi midsommarafton med ett fantastiskt väder! Kan inte minnas när vi hade så här fint en midsommar senast. På dagen var jag och barnen ner på Forsparken och dansade runt midsommarstången och träffade lite vänner. Sen på eftermiddagen så kom familjen Norman/Kring hem till oss och vi grillade och barnen badade i polen. Senare på vällen kom även grannarna Wallin/Sjöved över och vi vart ett härligt gäng som vart vaken ända in på morgonkvisten. Tusen tack för trevligt sällskap till er alla!!

Nu ska jag visa det sista av mina studentkort som jag fått beställning på i år. Har varit så mycket nu så jag hinner inte uppdatera bloggen som jag önskar. Men jag märker att det inte bara är jag som har pysslat med annat nu när solen har varit framme ett par dagar. Det här kortet har jag använt den ny fina student Tillda stämpeln till. Papprena är spillbitar och så har jag en liten bit gasbinda bakom Tim Holtz klockan. Lite vackra pappersblommor och swirls är  Magnolia dies.


Namnet har jag stansat ut i rosa papper med mitt fina Endless Love - Sizzix alfabete.


Insidan fick se ut så här som jag stansat med en MS stans för att få den fina blomkanten. Textstämplarna kommer i från Gummiapan.


Så här fäste jag ett band av papper som jag stansat ut med hjälp an MS stansar och texten är en gammal Magnoliastämpel som jag tyckte så mycket om. Mössan är från Gummiapan och bladen är stansad med hjälp av Nellie Snellen stans.


Så här ser insidan av kortet ut när det är uppvikt.

Så det var vad jag ville visa er i dag. Nu blir det lördagsmys med barnen och senare i kväll ska gubben och jag försöka titta på någon film. Känner mig lite trött och seg i dag och i morgon kommer mina kära hit för att fira mig lite då jag valde att skjuta fram mitt kalas. Fyllde ju 32 år i onsdags men då jobbade jag kväll så därför tänkte jag vi skulle fika lite i morgon i stället. Ha en trevlig kväll alle sammans kramar från Sandra!!!

4 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Grattis i efterskott!
Låter som en härlig midsommar med firande på alla de vis.
Ditt studentkort gillar jag massor, härligt motiv och härliga detaljer...och texten är sååå fin!
Tips: Panduro har rea i Valbo ;)
Kramar

maria sa...

Ännu ett underbart studentkort. Man vill ju liksom skåla med den där tjejen =))

Låter som om ni haft en underbar midsommar nu håller vi tummarna för en lika härlig sommar, eller hur.

kramen

Sandra sa...

Håller med föregående talare och instämmer om att ni måste haft en underbar midsommar. Vi spenderade aftonen med trevligt sällskap av släkt och massor av gott fika å det var inte fy skam det heller. ;)
Otroligt fint kort och dina insidor är ju to die for! Så himla läckra! Går du oxå på semester samtidigt som Stoffe? Jag skulle nog behöva en date snart tror jag! :) sitta å mysa å pyssla i ditt fina rum. :) kram på dig!!

Em sa...

Lovely kort! kunde inte blivit mer perfekt! Såå fint kort, många på studentfesten gillade kortet! fasen ska försöka komma ihåg imorrn att ta med korten hem som är kvar på jobbet, glöm inte glöm inte Emma :)snart är det helg Sandra! :D Kram å njut av helgen!