måndag 24 september 2012

Bikinikort

Hej och tack för att du tittar in. Har i dag haft min sista dag i utbildningen som skyddsombud. Ska nu låta all information få sjunka in och så får vi se hur man kan börja jobba med det på arbetsplatsen. Ett som är säker är att man har mycket att lära.
 
Nu ska jag visa ett kort som jag gav till min svägerska som fyllde 32år i lördags. Och då tyckte jag detta kort passade utmärkt åt Anna =)
 
 
Det är inte jag som har hitta på det här underbara kortvikningen utan beskrivningen till det har jag hittat inne på  http://stampowl.blogspot.se  Sen är det bara upp till fantasin vilka papper man använder och om man vill att det ska stå någonting stämplat på rumpan. Jag har dock förstortat mönstret som man kan skriva ut så det blev ett lite större kort.

 
Insidan av kortet fick se ut så här med en gratulationstämpel från Gummiapan och blommor och blad handgjorda med hjälp av Nelli Snellen punchar. Swirls är från Magnolia och den söta muffisen är stansad med en dies från Docrafts Papermania.

 
Så det var vad jag hade att visa den här gången, jag vill även passa på att tacka er som gör er tid att lämna ett spår när ni är in och kikar på bloggen det uppskattar jag mycket. Ha en trevlig kväll och på återseende kramar från Sandra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Skitläckert kort! :))
Kram kram! /Sylvia

Margareta sa...

Oh så häftigt och läckert! Förstår att det blev uppskattat!!
Har haft alldeles för lite tid att besöka mina bloggkompisar på sista tiden - försöker ta igen nu och har njutit av allt fint du gjort medan jag rest och vintrat stugan!
Nu laddar vi för mässan!! Vi ses på lördag!! Kram!!

Nina sa...

Såå roligt att du hittade min blogg och tycker om det jag gör. Nu har jag kikat lite inne hos dig också och det jag ser är att du är super duktig. Tack för titten jag kikar in snart igen. Ha det gott. Kram Nina

Em sa...

tufft kort! :D

Anonym sa...

Hejsan hittar inte den fina mallen till bikini kortet skulle du vilja mejla mig den? nathalieochmamma@hotmail.com kram