tisdag 4 september 2012

Du är fantastisk

 
Hej och tack för att du tittar in en sväng =)
 
Så då var det tisdag och dagarna och veckorna bara rinner iväg. I måndags var jag iväg på min andra omgång i utbildning till skydsombud på jobbet och det är så roligt att få lite nya utmaningar. Det är så roligt att få lära sig vad vi ska tänka på när vi är på jobbet för att vi ska undvika olyckor. Det är mycket som man inte tänker på som man kan göra på ett annat sätt.
 
Nu ska jag visa ett kort jag gjort till min tillsalulåda. Motivet är stämplat med en Som Odd Girl - Crushin Gwen stämpel. Är så förtjusta i dom söta Som Odd Girl stämplarna och det kommer bli fler kort med dom framöver. Har även använt mig av stämplar från Gummiapan -Tegelbakgrunden och Splach stämpeln. Sen så har jag tillvärkar små vimplar av spillpapper. Sedan så fick några orange blommor pryda och en liten tags och grön tygbit som löv.
 
 
Insidan av kortet fick också vara orange efter som det är en ny favorit färg i mitt pysselrum just nu =)

 
Och dom söta små blommorna har jag gjort själv av spillbitar och med hjälp av mina ny Nelli Snellen stansar!! Titta vad fint det blir när man använder dom.

 
Jag bara älskar när man kan använda allt av sina papper när man pysslar. Alla små spillbitar funkar att göra vackra små blommor av.
 
Så det var allt från mig den härgången. Lämna gärna en kommentar för det gör mig extra glad men annars låter du bli bara =)
 
Många kramar från Pysselsandra!

1 kommentar:

Margareta sa...

Jättefint kort med läcker färgkombination!
Visst är det bra att hunna använda sitt pappersspill! Love it - och dina blommor är jättefina!
Synd att du inte kommer på lördag!
Hoppas vi ss på mässan istället!
Kram!