söndag 16 september 2012

Hjärtliga gratulationer

Hej och varmt välkommen in =)
 
Idag har jag haft en trevlig pysseldag med några av mina scrappvänner hemma hos min granne Maria. Har även fått träffa Maria och Johans lilla söta Stina och till och med fått mysa lite med henne. Man blir ju så bebis svag när man håller i dessa underbara små. Men jag får hoppas broder och hans frun snart skaffar en tredje så jag får åka dit och låna lite ;)
 
I dag vart det en LO jord men den ska jag visa en annan och i stället ska jag nu visa ett grattulationskort som jag fick beställning på i sommrast av Tobbes lillasyster Cissi. Hennes sambo fyllde år och hon ville överaska honom med ett personligt kort. Och det enda romantiska jag klarar av nu är det här kortet med Reprinthjärtat som kanske börjar bli lite tjatigt nu men jag vill visa det ändå. Inspiration har jag liftat från flera av Marias underbart fina kort =)
 
 
Grattis stämpeln är från Reprint och den fina spetsen kommer från Panduro. Hittade även lite söt Love tejp när jag var och fyndade på Panduro i sommrast som fick plats på det här kortet. Har också använt den fina swirvel diesen från Magnolia och lite olika dekorationer som blommor och blad.

 
Insidan av kortet fick se ut så här med en liten Puss och kram hälsning och två pussmunnar.

 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Klockan är mycket och jag ska på skydsombudsutbildning i morgon igen så det är bäst jag lägger mig. Ha det så bra och lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig så glada!! Många kramar från Pysselsandra!!

Inga kommentarer: