onsdag 3 oktober 2012

Tack kort

Hej och trevlig onsdag på er =) Grått och tråkigt väder är det också men glad är jag för det för då kan jag gå ner till mitt scrapprum och pyssla med gott samvete. Började med lite julkort i går kväll och det var så kul så jag att jag vill ner och fortsätta!!!
 
Det här kortet är inte direkt ett julkort men ett tack kort som jag kände att skulle sprudla av färg! Basfärgen fick bli orange och papprena till det har jag köpt på Oppioscrapboking nu när det var ut försäljning. Stämpeln är en Some Odd Girl stämpel som heter Sunny Mae och bakom henne har jag maskat in två fina moln. Dom ingår i samma stämpelsett när man köper henne och jag tycker dom passar bra ihop.
 
 
Färjläggningen har jag gjort med Distress Markers pennorna och blommorna är stansade med hjälp av Nelli Snellen stansar.

 
Insidan av kortet fick se ut så här med en fin fjärilskant och lite blommor och blad.
 
Så det var allt för mig, lämna gärna en kommentar när du är in för det gör mig lite extra glad. Ha en fortsatt bra dag kramar från Sandra!

1 kommentar:

Nina sa...

Superfint kort med en helt underbar insida. Var inne häromdagen och kikade och såg allt fint du handlade på mässan. Själv skall jag på mässa om tre veckor i Göteborg det ser jag fram emot. Önskar dig en trevlig helg. Kram Nina