torsdag 22 november 2012

Edvin på kälke

Hej och trevlig torsdag på er! Har min sista kväll att jobba sen får jag tre dagar helg och det ska bli så skön! Vädret fortsätter att vara dåligt här och jag längtas efter snö nu så vi blir lite piggare och gladare. Det är ljuset jag saknar och det är svårt att ta fina bilder nu när det är grått hela tiden tycker jag.
 
På det här kortet har jag använt en söt liten tomte Edvin som sitter på en kälke. Har använt papper från mina fina block från Panduro. Snöflingor, gram och julblomman är ut stansade med olika dies jag har. God julskylten är en stämpel från Panduro.
 
 
Insidan ser ut på det här lilla viset.

 
Detta var dagens kort hoppas du tycker om det och lämna gärna ett meddelande när du är in och kikar frö det gör mig så glad! Många kramar från Sandra!

1 kommentar:

Lisa sa...

Gulligt kort som Du har gjort Sandra (som vanligt). Och jag diggar att granen har fått fin glittrig uppbyggnad!

Ja, domedag finns bara i våra tankar, så det är inget att fokusera på :o)

Kramar Lisa