lördag 17 november 2012

Jul kram

Hej och trevlig lördag på er alla! Har haft lite lördagsmys med godis så nu är man proppad i magen =) Liam fick välja film den här gången och då blev det Madagaskar som han har tjatat om att få se ett bra tag nu. Ganska skönt att titta på dessa underbara barnfilmer och bara vara.
 
Nu ska jag visa er en LO som jag gjorde förra lördagen på scrappträffen i Bollnäs. För den som ville delta i tävlingen så skulle vi använda oss av det fina kitt som låg på våra bord och det bestod av detta fina julpapper, vita halvpärlor, två silverhjärtan, ett sidenband i grått och en skiss som jag inte har kvar. Och jag hade inte tänkt göra någon LO så därför hade jag inga kort med på barnen men som tur var hade jag en bild på dom från förra julfesten på jobbet på telefonen så det gick att gå till Expert och framkalla. Sen var det bara att scrappa!
 
 
Använde mig av lite nya saker som jag köpte av Helena från Pappershuset. Både papper och den söta bandet i rött som det står god jul på. Och den gröna grankvist punchen köpte jag också då. Vart en favorit på en gång men jag älskar ju MS alla punchar! Bokstäverna i rött har jag köpt på Panduro och det bruna kakpapperet är en dies från Cheery Lynn. Julstämpeln kommer från Reprint och järn eken är en dis från Marianne designe. Och på järneken har jag dutta röda bär med Pearl Maker.

 
En liten närbild på mina barn Thindra och Liam som är så fina på den här bilden. Inte ofta jag får dom att ställa upp på krambilder men ibland har jag tur ;)
 
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll och lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig verkligen jätteglad! Kramar från Sandra!
 
 

1 kommentar:

Margareta sa...

Underbar LO du gjort och såå söta barn du har (inte så förvånande)
Ha en skön söndag! Kram!!