torsdag 15 november 2012

Julgran!

Hej och tevlig torsdag på er! Skönat att det är bara en dag kvar att jobba så är det helg! Ska bli så härligt men både jag och sambon börjar känna oss lite klena så jag hoppas vi inte blir sjuka nu till helgen. Hoppas hoppas att vi får slippa det men det går så mycket nu så det skulle inte förvåna mig.
 
Nu ska jag visa er ett nytt julkort med en julgran jag har embossat i guld och stämplat med en jultext i bakgrunden. God jul stämpeln kommer från Slöjdetaljer och i texten har jag färjlaget med röd vattenfärg och sedan lagt 3D lack över så blev det så är fint. Bakgrunds papperert kommer från ett block jag köpt på Panduro och den fina lilla bandet är från Jysk som jag köpte där för några år sedan.
 
 
Insidan fick se ut så här med en tags och ett litet QK paket.
 
 
Så det var vad jag ville visa er  den här gången! Hoppas ni kan bli lite inspirerad att börja med några egna julkort. Ha en fortsatt bra dag, många kramar från Sandra!
 

3 kommentarer:

Margareta sa...

Superfint Sandra!!
vilket flyt du har med julkorten!!
Hoppas du slipper bli sjuk! Vila i helgen så kanske du slipper!
Kram!!

Kristina ScrapSalig sa...

Åååh, helt underbart! Så vackert med den embossade granen och den lackade texten! Mysigt med de rivna och infärgade kanterna och den randiga rosetten är också en läcker detalj!

Äsch då, hängiga låter inget vidare, hoppas att det är snabbt övergående!!

Varmt tack för dina fina ord inne hos mig, de värmer ska du veta! =)

Ha en skön fredag och en avkopplande helg!

Kramar

ÅsaJ sa...

Vilket fint och "enkelt" kort! Kram