fredag 16 november 2012

Julkorts inspiration

Hej och trevlig fredag på er! Den korta tid som är kvar av den. Skönt att veta att det inte är en massa måsten den här helgen utan den är ganska oplanerad. Är skönt när det är så också särskilt nu när det inte är så långt kvar till advent. Det närmar sig med stormsteg!
 
Ska nu visa er ett julkort som jag har hjort med en gammal Magnolia stämpel men som jag fortfarande tycker är jättefin! Edvin som liten tomtenisse. Den fina ramen i bakgrunden är stansad med en Spellbinder die som jag använder flitigt just nu och runt kanterna på den har jag strukit lite Smooch Pearlized Accent Ink som jag har på nästan alla mina julkort nu. Kan inte låta bli den här härliga guldfärgen!!! Har även använt två dies från Magnolia både hjärtat och staketet. På staketet har jag även puffat lite snö. Spetsen är inhandlad på Panduro i sommar när dom hade sin fina REA och bling detaljerna är också från Magnolia.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här, det passar bra med en tags på insidan särskilt när det är julkort tycker jag =)

 
Så det var allt från mig den här gången! Vill passa på att tacka alla er som är så gulliga och lämnar meddelanden när ni är in. Jag uppskattar dom verkligen och försöker hälsa på er tillbaka så ofta jag hinner. Det är tack vare er alla som jag kan hämta inspiration och själv utvecklas åt rätt håll. Så stort tack för all fin inspiration där ute.
 
Ha det så bra många kramar från Sandra!

4 kommentarer:

Margareta sa...

Jättefint Sandra!! Gillar särskilt den vackra spetsen med det iträdda sidenbandet och det vackra staketet!
Jag har ju också köpt den där fina spellisen men inte använt den än .....
Tänk så många saker man har - ska se till att prova allt snart ;-)
kram på dig och tack för goa kommentarer!!

Åsa/asamia sa...

Vilket finfint julkort!
Gillar stansen du använt, det är en av mina favoriter just nu...och lurade mamma att köpa den i USA också ;)
Hoppas vi ses snart, kanske finns det nån träff vi kan ses på i Bollnäs eller nåt.
Kramar

Em sa...

jätte mysiga julkort! :D ååå jag fullkomligt älskar dina tags :D hörrö jag tänkte på dej hum, kanske var igår, är det inte dags å skicka med lite kort med mej till jobbe typ nu ;) Kram å hoppas ni har en skön oplanerad (visst är det lovely) helg! jag gillade farsagskortet oxå!!! Kram

KatarinaR sa...

Håller med dej om att den här stämpeln är jättefin och det är ditt kort också! Den spellbinderdiesen kanske jag skulle önska mej av tomten, för den är verkligen superfin. Ha det bra! Kram!