lördag 24 november 2012

Kenny K - Mrs Claus

Hej och trevlig lördag på er! Har varit på min dotters handbollsträning nu på förmiddagen och när vi kom hem från den satte vi igång att göra en stor satts med pepparkaksdeg! Nu ligger den och vilar i kylskåpet tills i morgon då det blir baka av. Har sedan fått hjälp av min snälla pappa att ta ner julsakerna från vår vind då min kär sambo är så dålig i sitt diskbrott just nu så han kan inte hjälpa mig. Tur då att mamma och pappa kan hjälpa till. Ska inte ta fram allt i dag men kan ställa sakerna på vår altan så då kan jag tjuvstarta lite nu i veckan så man blir färdig med allt till första advent!! Har så mycket julsaker också så det tar ett tag innan allt sår på rätt plats =)
 
Nu ska jag visa er ett nytt julkort med en jättefrän tomtenissa. Detta är en stämpel från Kenny K och dom köper jag på Scrapfabriken.se. Är så förtjust i nästa alla Kenny K stämplar och är så glad att jag äntligen har fått tag på dom. Den här damen är målad med Distress pennor förutom det röda som jag blandar till med Distress flaskorna för att få till julröd som jag kallar den. Papprena i bakgrunden köpte jag av Helena från Pappershuset när vi hade träff i Edsbyn för ett tag sedan. Det fina kakpapperet är en ny dies som heter English Tea Party Doily och är en Cheery Lynn die. Är så imponerad på vad bra den går att stansa ute trotts alla små detaljer som ska bort från den. Klart en stor favorit i pysselrummet nu =)
 
 
Dom gröna kvistarna är en magnolia dies och lika så god jul biljetten är en stämpel från Magnolias kolition. Satte även fast några blommor och en söt liten snöflinga som dekoration här.

 
Insidan av kortet fick se ut så här med en härlig jultext från Slöjddetaljer och en röd och guldfärgad julgranskula som dekoration.
 
Så det var allt från mig den här gången! Ha en trevlig lördag kväll och lämna gärna en kommentar när du är in för det gör mig så glad!! Många kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Sååå läckert kort Sandra! Härliga färger, fräck stämpel och vackert dekorerat - t o m på insidan!!
Ha en skön söndag!
Kram!

Margareta sa...

Sååå läckert kort Sandra! Härliga färger, fräck stämpel och vackert dekorerat - t o m på insidan!!
Ha en skön söndag!
Kram!

Åsa/asamia sa...

Ett härligt fint julkort med sååå fina kakservetten. Använder den en hel del jag med.