tisdag 18 december 2012

God jul

Hej nu börjar julen närma sig med stormsteg och jag måste börja gå igenom det sista som ska handlas i julklappsväg. Tur det går att handla mycket över nätet så man slipper springa runt i alla affärer. Men det sista måste jag ut och leta =)  Ska försöka slå in paketen i tid i år för jag bruka spara allt till sista minuten och får då sitta den 23 natten mot julafton för att bli färdig i tid. Ska göra det jag kan för att slippa det i år ;)
 
Nu ska jag visa er lucka nr 18 som är ett kort i blått och papprena är från August moon och Heartfelt Design. Jag köpte dom av Helena på Pappershuset till ett bra pris och tycker dom passade så bra ihop. Tycker annars det kan vara svårt att få blåa papper att passa med varandra. Stämpeln är en Magnolia lika så Nordpolen stämpeln. Har använt lite olika dekorationer som band och ut stansade grenar. Har även fäst en liten charm snöflinga här med lite floss tråd. Det blå kakpapperet har jag stansat ut med en die som heter  English Tea Party Doily som kommer från Cheery Lynn Design.
 
 
Insidan är kantstansad med MS stansar och sedan har jag stämplat med en julstämpel från Reprint. Har också stämplat snöflingor efter kanten runt om.

 
Så detta var lucka nr 18 och nu är det inte långt kvar till jul!!! Ha en trevlig kväll och lämna gärna en kommentar när du är in och tittar för det gör mig så glad!! Kramar Sandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint!!! Önskar dig en God Jul och ett fantastiskt 2013! Hälsningar från Jessica

Nina sa...

Dina julkort blir bara finare och finare. Nu skall jag snart sätta mig i mitt pysselrum och göra klart dom sista tagsen till julklapparna och i morgon skall jag slå in dom sista paketen. För i år skall jag vara färdig i tid med allt. Ha det så bra. Kram Nina