tisdag 4 december 2012

Some Odd Girl

Hej och välkommen in till min lilla kortkalender =)
 
Tänkte jag skulle försöka visa er ett nytt kort enda fram till jul och nu har vi kommit fram till lucka nr 4 som är ett kort med en söt Som Odd Girl stämpel som jag köpt och tänkte ha som gratulationsstämpel men kom på att om jag målar henne i julfärger så blir det även en julstämpel. Jag har färjlagt henne med Distress Markers och sedan maskat henne för att sedan stämpla en notstämpel över henne. Sedan har jag färgat kanterna med Distress dynan Tea dye som är min favorit dyna när jag vill ha lite brända kanter. Den blir inte för mörk utan går bra att gå över med ett  till lager om man vill ha den lite mörkare.
 
 
Har använt fyndpapper jag köpte av Helena från Pappershuset till det här kortet och jag köpte även den här fina grenstansen av henne som är en MS stans. vart väldigt söt till kort tycker jag. Paketet är stansat med min QK tång och god jul stämpeln är från Panduro.

 
Insidan fick se ut så här med en tags som har ett paket och en snöflinga på sig som dekoration.
 
Så detta var vad jag ville visa er i dag. Ha en trevlig kväll, själv får jag åka och jobba men det är inte helt fel det heller kramar Sandra!

Inga kommentarer: