torsdag 20 december 2012

Tändsticksask

Hej på dig =)
 
Idagens lucka nr 20 tänkte jag visa er en alstrad tändsticksask. Tråkigt nog är det suddig bild men jag hoppas ni kan se trotts detta.
 
Stämpeln är en Magnolia stämpel både Edvin och god jul biljetten. Även grenarna är Magnolias egna dies. Har sedan stansat ut ett QK paket och knutit lite sidenband runt om.
 
 
Undersidan behövs inte pimpas så mycket så det fick räcka med ett rutit band och min lilla personliga stämpel.

 
Så det var allt från mig den här gången. Ber om ursäkt till alla som jag inte har haft tid att kika in hos nu dom senaste dagarna men lovar att bättra mig framöver. Tusen tack ni som skriver trotts detta. Ha en trevlig kväll själv jobbar jag sista kvällen i kväll sen får jag jullov!!!
 
Kramar Sandra!

Inga kommentarer: