måndag 17 december 2012

Tomte Tilda

Hej och trevlig måndag så var det sista veckan att jobba före jul och det ska bli så otroligt skönt att få lite julledigt. nu ska jag snart iväg och jobba men tänkte visa er lucka nr 17 först =)
 
Det här kortet vart ett dåligt fot men vill visa det för er ändå. Stämpeln är en Magnoliastämpel som jag använt flitigt i år. Hon är så söt där hon sitter på en cirkel av snöflingor =)
 
 
Det går även att ställa upp detta kort och då ser det ut så här

 
Ha en trevlig måndag, själv får jag roamig med att tillverka lite fönster ;)
Kramar Sandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint! Tilda ser ut att ha det så bra där, i det gröna och om ringad av snö :)
Härligt med kvällsvecka och ledig fredag så här före jul.
God Jul på dig!
//Carina

Margareta sa...

Så jättefint!! Hon var verkligen söt och kortet så snyggt vikt - måste komma ihåg det! Är alldeles för lat - gör bara mina "vanliga" kort :(
Ha en bra sista jobbvecka - måste vare kul att få jobba med att andra ska "få se bra ut" ( genom fönstren )
Själv måste jag ha klart här hemma till onsdag, för torsdag morgon "drar vi åt Hälsingland" för att göra jul i vår stuga och fira min kusin dom fyller 75 på lördag. Hem igen på söndag - då har redan Åsas svärföräldrar kommit, som bor hos oss över jul eftersom det är så trångt hos Åsa.
Kram på dig!!