söndag 10 februari 2013

Grattis kramar

Hej och trevlig söndag på er!
 
Idag har jag varit på scrappträff hos min kära granne Maria Hellberg men är mest känd som miamaria här i bloggvärlden =) Vi vart tre glada tjejer som satt och pysslade i dag mellan 8.00-16.00 och det var så trevligt. Hade så svårt att pack i dag för jag visste inte vad jag skulle ta med mig men jag jorde två st LO men jag tänker inte visa dom i dag för jag vill fotografera dom i dagsljuset. Det var evigheter sedan jag jorde en LO nu så det var lite knepigt att komma i gång men nått vart det i alla fall =)
 
Nu ska jag visa er ett kort med en söt liten björn som är en Me To You stämpel. Har sedan stämplat med en grattis stämpel från Bildmålarna över björnen och stansat ut ett kakpapper som bakgrund. Har dekorerat med lite olika blommor och blad och två st QK paket och en rosett.

 
Insidan av kortet har jag använt mig av en Spellbinder die och stämplat med en Grattistämpel från Gummiapan. Bladen är stansade med Nellie Snellen punchar och blomman är en Magnolia die.

 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Nu ska jag försöka sätta mig och pyssla lite innan det är dags att krypa till sängs. Ha en trevlig kväll kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Åh jag älskar din färgsättning på det här kortet! Underbart ljuvligt och rogivande. Otroligt vackert kort! Du är en konstnär du!
Tack min fina vän för dina snälla ord i min blogg! :) du är för söt du! :)

Majsan sa...

Hejsan goa vännen,
ÅHh detta kort är ju såå underbart gulligt, dessa Me To You nallar är min dotters favorit nallar :).
Såå fint med kakservetten bakom och så snyggt med grattis stäpeln över, vilka ideér man får av dig :)
Vad roligt med en scrapträff, så kul att träffas några stycken med samma hobby.
Spännande att få se dina LO:n sen :)

Själv har suttit och färglagt motiv för brinnande livet, men jisses jag blir bara inte nöjd, så jag får fortsätta tills jag blir någorlunda nöjd :)

HA DET SÅ GOTT VÄNNEN OCH TA HAND OM DIG!

BAMSE STORA KRAMAR
MAJSAN :)

Margareta sa...

Åh en så gullig nalle - och ett så ljuvligt kort!! Du gör så jättefina insidor också! Me like!!
Kram!!