onsdag 20 februari 2013

Skidor

Hej! äntligen ett nytt inlägg!
 
Har haft jobbig början av den här veckan då det var dags för gubben att bli sjuk.... Nu har vi alla gått igenom magsjukan och hoppas det inte blir något nytt nu... Lyckades äntligen komma i väg en sväng i går efter jobbet på längdskidorna och trottsade dom onda skavsåren och tog en 14km runda. Måste träna lite om jag ska kunna följa med på Stafettvasan nästa helg, så det är bara att bita i hop..  Ska inhandla riktiga skavsårsplåster i morgon så för hoppningsvis ordnar det sig  =)
 
Med tanke på mitt intresse för skidåkning både på tvären och på längden tyckte jag att det skulle passa med ett kort i det temat. Har använt stämpeln Tilda med skidor som jag färjlägger med mina Distress Markers. Har sedan stansat ut lite av varje som jag tyckte passade till det här kortet. Bakgrundspapperet går i både blått och lila men det syns dåligt här på bilden därför har jag försökt hålla mig till bom färgerna även på mina dekorationer.
 
 
Insidan blev enkel men har lämnat plats så man kan skriva vad man vill där. Snöflinge diesen är från Sizzix.

 
Så det var vad jag hade att visa er för den här gången. Tusen tack för alla fina kommentarer ni lämnar när ni är  in och kikar. Försöker titta in till er så fort jag kan och skriva nått tillbaka.
 
God natt och dröm så sött, kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Åh så härligt ditt "skidkort" blev!! Hon är så söt den lilla skidtjejen och du har valt så fina papper och dekorationer!
Insidan är också såå fin! Gillar den dien jättemycket!
Lycka till på stafettvasan!! Kram!

Majsan sa...

Hejsan goa Sandra vännen,
men jösses vilket härligt kort, motivet passar ju perfekt till dig som gillar skidåkning både på tvären och längden ;)
Såå fint färglagt och så lla härliga dekorationer i samma färger, superdupersnyggt Sandra:)

Hoppas att ni får hålla er friska hela familjen nu.

HA DET SÅ GOTT OCH TA HAND OM DIG!!

BAMSE STORA KRAMAR MAJSAN

Lisa sa...

Hmmm...det är ju en speciell sjukdom det där...

Kul med pyssel och skidor :-)
Vackert kort!