onsdag 13 mars 2013

Grattis Jennifer!

Hej och trevligt att du vill titta in en sväng på min blogg =)
 
Idag ska jag visa er ett kort som jag skickade till min kära systerdotter Jennifer då hon fyllde 12år för ett tag sedan. Har använt en söa Tilda som står i ett regn av hjärtan med utsträckta armar. Jag har färjlagt henne med mina Distress Markers pennor och sedan har jag valt ut papper i ljuslila färger och nyanser. Har använt mig av lite olika dies och blommor som dekoration av kortet. Är det något du funderar över är det bara att fråga =)
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här. Stämplat med en grattistämpel från Gummiapan. Och den fina ramen är en Spell Binder dies.

 
Så detta var vad jag hade att bjuda på för i dag =) Ha en bra dag och på  återseende? Lämna gärna en rad eller två då du är in och tittar för det gör mig extra glad!! Många kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilket jättefint kort! Jennifer blev säkert så glad för det här. 12 år! Wow va tiden går fort.
Himla snyggt med det där fina hörnet och som vanligt otroligt fina spetsband och läckra dies. och jättefint med glitter som en ram runt Tilda oxå.
Tack för dina fina ord och peppningar! Du är bäst! Kram kram. :)

Stephi sa...

men å så fint kort

Åsa/asamia sa...

Ett superfint kort med söta stämpeln. Fina detaljer och fina färger, du får till det så fint.