måndag 1 april 2013

Fiskare

Hej om allt stämmer nu så är jag i Göreborg hos min kära syster Pethra och bara myser men testar mig på att lägga in ett inlägg med hjälp av datum och tid nu så jag hoppas det fungerar =) Hoppas ni inte blivit lurade en och att ni klarar er från det i dag men jag vet att det är lätt att trilla dit.
 
Nu ska jag visa er ett kort som jag fick beställning på av min farmor som skulle vara till en 80åring. Vet att mannen i fråga har fiskat mycket i sina dagar så då fick den fina fiskargubben vara med på det här kortet. Har även stämplat med en fin grattis text från Janedisign som är en av mina favoriter just nu. Älskar alla deras fina texter och kommer köpa på min några då och då har jag bestämt mig för.
 

Papper till det här kortet har jag hittat i min spilllåda och bokstäverna är Panduros fina foam bokstäver. Dom passar så bra till kort och LO och dom går så bra att flytta på om man råkat sätta dom på fel ställe. Nere i vänster hörn fick två små granar plats.

 
Insidan av kortet fick se ut så här. Blomman och bladen är tillverkade med hjälp av Nellie Snellen punchar och sen har jag stämplat med en poststämpel i hörnen.
 
Så det var vad jag ville visa er den första april. Ha det så bra, många kramar från Sandra som just nu befinner sig i Götteborg!

4 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Snyggt kort med många läckert komponerade detaljer! Fint stämpelmotiv och de små granarna passar perfekt in i temat! Härlig LO nedan också med fint påskfoto på barnen och glada påskfärger!

Hoppas att du har det toppen i Göteborg och att du haft en fantastisk påskhelg!

Kramar

Sandra sa...

Haha va roligt! :)
Ja det var en arbetskamrat som hade beställt kort av mig. :) Jättefint kort! Läcker stämpel med en fiskare! Jag hade lite dåligt med tid så jag hann inte riktigt få till mitt speciellt personligt, men så blir det ibland. :)
Hoppas ni har det så himla bäst i götet, det ser helt underbart ut på bilderna du lagt ut.
Kram kram

Margareta sa...

Superfint kort Sandra!! Den stämpeln skulle passa i vår familj också ;o)
Har sett på fb att du/ni haft det härligt i Götet om än vårvärmen dröjt.
Ha det gott!
Kram!!

Majsan sa...

ÅHH Sandra vilket superhärligt kort du har skapat, såå roligt motiv.
passar ju perfket till en som gillar att fiska :).
Så snyggt med alla på alger av papper och textstämpeln är ju såå fin, vill också ha ;).

STORA KRAMAR MAJSAN
Nu ska jag kika runt hos dig och se allt jag har missat :)