lördag 11 maj 2013

Grattis till flickan!

Hej och välkommen =)
 
Idag tänkte jag visa er ett litet bebis kort som jag fick beställning på för ett tag sedan. Har varit så dålig på att blogga en tid nu bara men nu har jag fått lusten tillbaka =)
 
Kortet var till en liten Alexandra och då valde jag att använda rosa papper och lila blommor. Min dotters favoritfärger. Syns lite dåligt här på bilden men har stämplat med en söt baby text som bakgrund som är en Reprinstämpel. Och sedan dekorerat med en ut stansad Cheery Lynn die som är en av mina favoriter just nu. Har även fäst en lite vit ängel i hörnet och några pärlor på tråd.
 
 
Bokstäverna kommer från Panduro och passar så bra till både kort och LO.

 
Insidan av kortet fick se ut så här då jag visste att man skulle ge bort pengar i kortet så därför satte jag ett pengaband i det.
 
Så det var allt från mig den här gången. Ha en trevlig Lördag många kramar från Sandra!

Inga kommentarer: