måndag 27 maj 2013

Välkommen till världen

Hej och trevlig måndag kväll på er!
 
Idag efter jag kom hem efter jobbet roade jag mig med att rensa ogräs i min trädgård. Måste försöka hinna ikapp med allt jag skulle ha gjort i helgen men inte kunde då för jag hade så ont i ryggen. Konstigt nog så är jag bra nu och har stått på alla fyra hela eftermiddagen och umgåtts med tistlar och maskrosor. Har lite kvar tills i morgon men den som spar han har ;)
 
Ska nu visa er ett bebis kort jag har gjort med hjälp av min nyinköpta Marianne Design Collectables - Elines Baby Die. Den köpte jag när jag var på Gävlemässan och den var så rolig att använda då det följde med tre clearstamps med två bebisar och en kanin som man kan använda ihop med den här söta vaggan. Brukar få många beställningar på bebis kort och tycker det är på tiden jag använder mig av någonting nytt för att dom inte alla ska se lika dana ut. 
 
 
Den fina Välkommen till världen stämpeln köpte jag också på Gävle mässan av Hellihak. Insidan av kortet fick se ut så här med lite utstansade blommor och blad som jag tycker om att dekorera med  =)

 
Det här var vad jag ville visa er för den här gången. Hoppas du tycker om det du ser och lämna gärna en komentar eller två när du är in för det gör mig så glad!!!
 
Trevlig måndagkväll på er! Kramar från Sandra!

1 kommentar:

Majsan sa...

Hej goa Sandra vännen!!
Vilket supergulligt Välkommen till världen kort du har gjort.
Den diesen är ju såå fin och såå söta stämplar till.
Såå fint med blommorna med pinsen och söta charmsen.
Insidan är ju såå fin, vilken fin skallra är det en dies också?

BAMSEKRAMAR MAJSAN