söndag 30 juni 2013

Grattis Margareta!!

Hej =)
 
Idag fyller en av mina blogg och pyssel vänner år och det vill jag fira med att skicka henne ett kort! Men efter som det är söndag och ingen post delas ut idag så måste jag visa kortet för Margareta här i bloggen först. Är inte säker på om hon får det i morgon heller för hon är kanske i sin stuga och jag har skickat kortet hem till Gävle. Hur som helst så vet jag att hon tycker om blommor fast hon är allergisk och rosor vet jag att hon har både i stugan och hemma. Idag får Margareta en stor rosa ros av mig som jag stämplat med den fina Rosé stämpeln som är en blomsterfe. Den har jag färglagt med Distress Marker och på vingarna har jag lagt genomskinlig 3D lack. På klänningen har jag haft rosa Stickles och sedan klippt ut henne efter konturerna med en vass liten Fiskarssax som är toppen då man ska klippa ut små detaljerade saker.
 
 
Papprena har jag köpt på Panduro och dom rosa mönstrade papprena är från ett Tilda block som dom säljer på REA just nu =)  Och den fina grattis diesen kommer från Roxstamps.se och den är ju så fin!! Har sedan dekorerat med lite blommor och blader som jag tycker passade in. Satte en lite kram också mitt i blomman som en hälsning till Margareta.

 
Insidan av kortet fick se ut så här. Där hon också får en kram av mig och några flera blommor! Hoppas du kommer tycka om ditt gratulationskort nu och ett jätte grattis från mig!!
Bamsekramar från Pysselsandra!

1 kommentar:

Majsan sa...

ÅHH vilket vackert kort du har gjort till Margareta, jisses vad hon måste blivit glad :)
Såå snygg den är grattis diesen och såå snyggt dekorerat kort!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN