söndag 2 juni 2013

Grattis till studenten!

Hej och trevlig söndag på er!
 
Vilken underbar helg vi har haft!! Både fredag och lördag sken solen och till och med jag kröp ner och tog  mig ett dopp båda dagarna. Har även hunnit med att fortsätta med min trädgård och fick kantsten på plats i går som jag så länge tänkt göra men inte orkat. Vart riktigt nöjd med slutresultatet så jag kommer nog köpa mer sten och fortsätta  med vår ingång när semestern börjar. Roligt när saker och ting börjar falla på plats =)
 
Nu börjar vi närma oss studentider och tänkte därför visa er ett av dom studentkort jag fått beställning på nu. Detta skulle vara till en kille och då passade det bra för mig att använda min nyinköpta fina student stämpel från Phunnyface.shop som har massor med fina stämplar. Vart ett par nya nu då jag sålt kort så jag kände det var dags att sätta sprätt på dom pengarna. Känns extra bra att ta av kortpengarna när man köper nya stämplar och dies åtminstone för sitt samvete ;)
 
Har även använt en ny fin dies som kommer från Roxstamps.se såg den på Facebook för någon vecka sedan och vart så kär i den att jag vart tvungen att köpa den och se så bra den passade på det här kortet.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här då det skulle finnas plats för pengar på ena sidan och på den andra kan man skriva vem det är från. Har använt mig av MS stansen för att göra den fina ramen och pengabandet.

 
Så det var vad jag hade att visa er för den här gången. Vill också passa på att tacka alla för era fina kommentarer här inne. ni gör mig så glada!! Ska ta mig en egen bloggrunda nu för att se vad jag har missat. Ha en trevlig kväll många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

Majsan sa...

ÅHH Sandra såå snyggt studentkort!!
Visst är den väl fin den Grattis diesen, tokgillar den :)
SÅÅ snyggt med rosetten och studenmössan.
Färglagt såå snyggt har du gjort också, insidan är ju toppenfin!!

HA DET SÅ GOTT!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Kristina ScrapSalig sa...

Stiligt studentkort och jag håller verkligen med dig vad gäller dien med Grattis-text, suveränt snyggt alltsammans! Fint färglagt och stämpelmotivet är verkligen perfekt till studentkorten!

Åååh, vad härligt det låter med solen, trädgårdsarbetandet och badandet! Detta är tredje helgen (och veckan) med helt perfekt sommarväder, det är nästan så man inte tror sina ögon. Men idag har vi vanlig, jämtländsk sommar här igen, +7 grader och regn. Å andra sidan behövs ju det också om sommaren ska förbli grön :)

Tusen tack för allt fint du skriver inne hos mig, uppskattar det varmt och mycket!

Ha en underbar dag, kram!