torsdag 6 juni 2013

Studentkort

Hej och trevlig svenskaflaggansdag på er!! Kan inte påstå att vi firat så mycket men det kan bero på att vi kommer fira hela helgen sen. Min bror fyller 31år i morgon och på söndag fyller våran dotter Thindra 7år! Så här ska kalasas så det räcker =)
 
Nu visar jag ett till studentkort som jag fick beställning på nu. Har använt den fina stämpeln från Phunny Face och sedan dekorerat med allt som jag tycker passar in. Namnet har jag stansat ut med min QK tång. Och tegelväggen i bakgrunden är vit Gesso som blivit en ny favorit att kladda med.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här då jag visste att man skulle ge bort pengar i kortet satte jag dit ett pengaband med en fin text på som passar bra till studenter. Den kommer från Magnolias fina stämpelsortiment =) Grattis till studenten är en stämpel från Gummiapan som jag tycker är så fin lika så hatten kommer därifrån.

 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Är nu helt slut och måste gå och lägga mig. Ha det så bra tills vi ses nästa gång! Många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

maria sa...

Heeej, vilket läcker kort! Så snyggt med tegelväggen. Du har så många roliga stämplar =) Jag måste verkligen uppdatera min stämpelpärm lite.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg.

kram maria

Majsan sa...

Hejsan goa Sandra!!

ÅHH vad jag har missat många underbara stundentkort som du har gjort. Tiden har inte räckt till att hinna med allt, men nu har jag kikat runt på allt jag missat.
Och säger ju bara WOOW såå snygga kort!!
Detta studentkort är ju såå läckert, gillar bakgrunden och alla snygga detaljer. Så snyggt färglagt motivet.
Dennis heter mitt lilla barnbarn så det var extra kul att titta på detta kort ;)

BAMSEKRAMAR MAJSAN