onsdag 11 september 2013

Dopkort

Underbart!!!
 
Idag är det perfekt pysselväder för mig! Mulet och regnigt ute så nu kan jag sätta mig med gott samvete innan jag ska i väg och jobba kväll ;)
 
Idag visar jag ett dopkort jag glömt bort att blogga för er som jag jorde i början av sommaren då min söta lilla brorsdotter Linea döptes. Fick göra flera dopkort då så därför glömde jag bort att visa er det här =)
 
Har använt mig av Phunny face fina dopstämpel som jag färglagt med mina Distress markers. Sedan har jag lekt lite med mina dies, vart både ett kors i bakgrunden och ett hjärta. Bokstäverna är Panduros fina foam bokstäver som passar så bra till kort!
 
 
Insidan fick se ut så här med ett pengaband stansad med hjälp av en Martha Stewart stans. Och sedan har jag använt en fin Marianne Design dies som ram på insidan. Stansade även ut en murgröna som dekoration här.

 
Så det var vad jag hade att visa er för den här gången =)
 
Vill passa på att TACKA alla er som lämnar ett spår eller två när ni är in och tittar!
 Det gör mig alltid så glad!
 
Ha en trevlig kväll, kram Sandra!
 

2 kommentarer:

bili sa...

Så vackert dopkort. Fin rosa färg och snyggt dekorerat :) Motivet är så sött.finns även hos mej. Gillar din insida, snyggt med texterna.
kram bibbi

Margareta sa...

Verkligen ett underbart kort! Den vackra stämpeln har du färglagt så fint och kombinerat med så vackra papper och dekorationer! Dina "pengaband" är verkligen fiffiga och insidan snygg med plats att skriva - ett perfekt kort med andra ord!
Tack för rara ord hos mig!!
Ha det gott!
Kram!!