lördag 7 september 2013

Kenny K- Cabaret

Hej och välkommen in =)
 
Idag bloggar jag ett kort som är lite tuffare en dom jag brukar göra på kundens egen begäran. Stämpeln är en Kenny K och den heter Cabaret och som vanligt har jag färglagt henne med mina Distress Markers och sedan klippt ut henne efter linjerna. Har sedan använt en Tim Holtz dies som ser ut som ett bildhjul, nostalgi från då jag var liten. Tycker dom är så fina att dekorera med. Satte även dit ett rött band som hon fick sitta på och stansade ut både namnet Sanna och 18 med olika alfabeten jag har i mina ägor. Stjärnan är en Spellbinder die och papprena kommer från Panduro som jag har använt mig av.
 
 
Och här har ni insidan av kortet som jag också har valt att använda mig av rött och svart som färg och sedan har jag använt mina dies till dekorationerna.

 
Så det var allt från mig! Ha en fortsatt trevlig helg!
Många kramar från Sandra!

5 kommentarer:

bili sa...

Tufft och riktigt snyggt :) Passar verkligen en 18-åring. Även insidan har du lagt ner jobb på och fått snygg. Önskar dej en fortsatt trevlig helg. Här (Uppsalaonr.)njuter vi av en skön kvällssol efter en varm o solig dag. kram bibbi

Margareta sa...

Åh vilket coolt kort! Passar utmärkt!! Jättetuff stämpel och "heta" färger!
Den där dien du har på insidan blev jag riktigt avundsjuk på - Såå snygg!
Tack för rara ord inne hos mig! Längtar också till Gävlemässan - ska bli kul att ses!
Ha det gott!
Kram!!

Anonym sa...

Superfint kort!! Jag är alltid lika imponerad av det du gör. Stor kram! -Anna L

Martina sa...

Vilket häftigt kort! Och den dien står högst upp på min vill-ha-lista just nu. :)

Majsan sa...

Åhh woow SÅÅ LÄCKERT Sandra!!

Såå härligt att se att du har kommit igång igen efter sommaren :)


KRAMAR I MASSOR!! MAJSAN