fredag 4 oktober 2013

Bröllop

Äntligen Fredag den bästa dagen på hela arbetsveckan!! Längtas redan efter kvällens fredagsmys med barnen framför teven med någonting gott att knapra på ;)
 
Nu visar jag ett bröllopskort jag fick beställning på. Har använt min fina Reprint stämpel på kloss och sedan stämplat med Distress Ink dyna.
 
 
Dekorerat med lite av varje som den här fina breda spetsen som jag fyndade för några år sedan på Panduro. Bröloppsstämpeln är också en stämpel från Reprint.

 
Insidan fick se ut så här med ett pengaband och lite lyckönskningar. Har även använt Åsas fina poststämpel här och fyllt i hjärtana med lite rosa Distress Markers =)
 
Ha en trevlig helg nu för det ska jag ha =)

5 kommentarer:

bili sa...

Så vackert och snyggt kort. Gillar hjärtanet som du satt på 3D. Önskar dej en trevlig helg. kram bibbi

Åsa/asamia sa...

Ett underbart fint bröllopskort! Fina detaljer och fina färger.

Margareta sa...

Åh så ljuvligt bröllopskort! Den där stämpeln är ju så underbar och passande i sammanhanget. Du har dessutom färglagt den med så milda fina färger!
Hoppas du fick en riktigt härlig helg - söndagen var ju såå solig och fin i Änga, där jag var!!
Kram!!

Majsan sa...

Hej goa Sandra vännen!!
ÅHH detta bröllopskortet är ju såå vackert!!
Såå snyggt med hjärtat i mitten och så namnen.

HA DET SÅ GOTT OCH TA VÄL HAND OM DIG!!

KRAMAR MAJSAN

Tess Ekwall sa...

hejsan sandra. såg att du hade lämnat en kommentar inne hos mig för ett tag sen, kul för då hittade jag hit till din fina blogg med. jisses vilka fina alster du skapar!! detta kortet är helt underbart!! snygga färger och dekorationer. bra gjort!! passar på att önska dig en fin söndag. kram, tess.