måndag 7 april 2014

Blåsa bubblor

Hej på dig!

Så var det dags för en ny vecka och nya förutsättningar inne på Veckansnyaskiss! Jag gör et försök att blogga mitt bidrag nu då jag bara har en timme kvar att lägga upp det på deras sida om jag ska få vara med att delta. Förstår inte varför jag ska vara så sent ute jämt!!! Har även svårt att få till en bra bild på LO då jag fotar i mörker just nu.....



Har gått lös på cirklar här och kunde inte låta bli bubbel disen den här gången heller. Brist på fantasi kanske eller så passade den helt enkelt bra till bilden =) Papprens jag har använt här kommer från Panduro och är från deras Tilda serie om jag inte mins helt fel. Har även stämplat lite med mina Distress dynor på det rosa cardstocken med lite text stämplar och färg stänk.

Veckans skiss:
Här är skissen som Mia K bjudit oss på den här veckan. Hennes egna tolkning av sin skiss var helt underbart fin! Vill ni se den får ni gå in och kika på veckansskiss ;)

Så det var allt från mig =)
 <3 det="" ett="" g="" glad="" l="" mig="" mna="" p="" r="" rna="" s="" sp="">

2 kommentarer:

Camilla sa...

Verkligen jättehärlig med alla cirklar!Härliga färger.Tack för att du är med och tolkar Veckans skiss!

Margareta sa...

Underbart!! Du gör så otroligt fina LOs!! Vilken skatt för dina barn och dig när de blir stora!!
Kram på dig!!