måndag 14 april 2014

Dino

Hej och välkommen in på min blogg!

Så var det dags att visa mitt bidrag till den här veckans omgång av veckansnyaskiss.blogspot.se och den här gången har jag använt en svart cardstock. Vet det är otroligt snyggt med vita bakgrunder men i längden blir det lite tråkigt. Tycker det är mycket svårare att få till en bra LO med en färgad cardstock så jag testade med svart den här gången  ;)



Så här såg den här veckans skiss ut och det är Malin som har skissat i hop den. Hade svårt att hitta någon bra bild att komma igång med men valde till sist den här somriga bilden på min dotter då vi är på semester i Halmstad och besöker Äventyrslandet =)

Veckans skiss:

Så det var mitt bidrag den här veckan! Hoppas ni tycker om det!

Ha en trevlig vecka och kommande PÅSK! Kramar från Sandra!

1 kommentar:

maria sa...

Håller med om att det är kul med lite omväxling ibland och byta ut den vita bakgrunden. Hos mig blev det ett måste när de vita cardstocken tog slut. Men nu är ordningen återställd igen =)
Den blev riktigt färgglad och läcker den här layouten. Skulle vara kul att ses och scrappa tillsammans snart igen.
Kram