torsdag 3 april 2014

The greeting farm kort!

Hej och välkommen in på min blogg =)

Idag visar jag er ett litet kort som jag gjorde förra helgen då vi var bjudna på 3 års kalas till min söta lilla brorsdotter Emma. Vi blev bjudna på fantastiskt gott fika med både kakor och två vackra goda tårtor! Åt så jag fick ont i magen för det var så gott  ;)

Valde att använda en gammal Greeting farm stämpel till det här kortet och efter som hon är en lite prinsessa fick jag även limma fast en utstansad krona på hennes huvud. Använde sedan mycket rosa papper efter som Emma älskar rosa!


Till dekoration stansade jag ut ett litet staket och en swirvel gren som båda två är stansade med Magnolia dies. Dom vita foam bokstäverna är köpta på Panduro.

Så det var vad jag hade att visa er för den här gången, Har massor med kort att visa er i bloggen fram över men hinner inte med tyvärr ;)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Emma blev jätteglad för kortet! Det är så fint! Kram Malin

Rickard Lindblom sa...

Hejsan kära syster!!! Ännu ett lyckat scrapkort, för vad passar bättre än att få en prinsessa på kortet till vår lilla "besatta" prinsessa. Du hittar de små prickarna över i:et i dina kort =) Tack och åter igen tack från din bästa bror. (och enda bror... =)

Camilla sa...

Åh, så sött princesskort. Passar perfekt till en liten tjej. Hon blev säkert jätte glad.
Ha en fin vecka!
Kram