söndag 11 september 2016

Älgjägare

Så var det slut på den här helgen och den har haft så mycket skoj att bjuda på. Hunnit vara med både min familj och mina käraste vänner så nu käns det helt OK att börja en ny arbetsvecka.

Tänkte jag skulle visa er ett litet kort jag fick bestlällning på här i veckan. Jag har använt min fina jackstämpel från Golden Oldies - Hunter som jag har färglagt med mina Distress Markers. Stansade ut ett grattis som är en die från Gummiapan och sedan vart det lite granar och en älg och ett rådjur som dekoration runt jägaren. Stämplade även dit datumet när Rolf fylde år på kortet och sedan använde jag mig utav bokstäver från Panduro att skriva övrigt med.


Insidan av kortet fick se ut så här där det skulle finnas plats för att sätta fast pengar och många namn att skriva. Vart lite dekorerat med en lite gren och en gran med några fler små rådjur.


Hoppas du tycke om kortet och lämna gärna en kommentar när du endå är in och hälsar på. Många kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Superfint jaktkort med många fina detaljer!

Varmt tack för din fina kommentar i min blogg, det värmde! :-)

Carina sa...

Jättefint kort!! Den där stämpeln skulle jag gärna vilja låna. Om det går bra så kan du ta med den till träffen. Kram Carina

Åsa/asamia sa...

Såååå läckert med stämplarna och diesen. Så passande och snyggt!