måndag 26 september 2016

Jul katten

Hej och trevlig måndag!
Så var det dags att visa ett nytt julkort och jag som älskar katter, vi har 3st grabbar här hemma..... Två av dom är röda som jag är  extra svag för, därför valde jag färglägg den här katten röd. Runt ramen om katten har jag stämplat med en järneksstämpel från Slöjd Detaljer.

Jag har även stansat ut lite järnek och en ny fin God jul die från Gummiapan.  Nere i vänster hörn har jag stansat ut en fin snöflinge dies i vitt papper från Craft emottion Dies-Spirit of christmas.


Insidan av kortet fick se ut så här med en tag stämplad med samma järneksstämpel och en god jul clearstamp.


Ha en bra fortsättning av veckan och lämna gärna ett spår när du är in. Många kramar från Sandra! 

3 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Superfint julkort med snygg kombination av papper och dekor. Söt misse! Varmt tack för din fina kommentar inne hos mig!

Ha det gott, kram!

Camilla sa...

Jättefint julkort, och snygg text på tagen:)
Kram och må så gott!!

Åsa/asamia sa...

Vilket gullig julkort med söt katt och fina detaljer. Kram ♥