fredag 23 september 2016

Julkort med Kaboks God jul dies.

Så var det fredag igen och idag visar jag ett kort jag har liftat. Såg ett då mysigt kort inne på Kaboks blogg och kände direkt att det där vill jag spåna vidare på.

Jag har använt mig utan Precious Mariek Dies - Snowflake border. Och den fina god jul texten kommer i från kaboks. Tycker det är så otroligt fin! Deckorerade sedan med några grenar som är Craft emotion dies - Pun branch card. Och några små fåglar som också är frå kaboks. Knät en öiten rosett i flosstråd runt ett lite silverhjärta.


Insidan av kortet fick se ut så här med en taggs som jag fäst ett rött sidenband i och stämplat med en jätneksstämpel som kommer i från Magnolia. Stämplade även dit God jul och stansade ut en snöflinga med hjälp av en Martha Stewart punch.


Tusen tack för titen och ha en trevlig helg!
På återseende många kramar från mig!




1 kommentar:

Camilla sa...

Jätte vackert julkort! Gillar den fina God Jul texten massor:)
Kram och må så gott!