tisdag 20 december 2016

Flaskkort

Hej och välkommen in :)

Idag visar jag 3st flaskkort som jag har gjort. Ritade upp en mall och utgått i från den när jag sedan har deckorerat upp flaskkorten.


Har använt en blandad kompott med deckorationer men en kär återkommande vän är den här söta lilla tomten som jag köpt på Slöjd Detaljer en gång i tiden.


Har även använt flera av Gummiapans fina dies och stämplar. Undrar du över något så skriv och fråga mig så svarar jag på det jag kan.


Tusen tack för titten! Lämna gärna en kommentar innan du går och varmt återseende.

Vill även passa på att tacka alla som köpt kort, tändsticksaskar och flaskkort av mig i år! Detta hjälper mig att kunna köpa nytt material att skapa nya fina saker med. Stort tack till er alla :)


1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, så fina flaskkort du gjort, med många fina dekorationer!
Kram och en riktigt God Jul & Gott Nytt År!!