fredag 17 november 2017

Rosa julnalle

Hej nu visar jag ett nytt julkort som fick bli i rosa och silver kulörer den här gången. Stämpeln är en clearstamps jag fått med i en tidning för länge länge sedan och nu kände jag för att testa dom. Den här söta nallen håller i en julstrumpa. Testade att torrembossa ett vanligt cardstock med en God jul folder som jag tror är en Nellie Snellen. Cirkeln med kryss kommer från Gummiapan och den andra cirkeln med stjärnor på är köpt på Wish lika som den fina grenen. Stjärnan är en av Provo Crafts egna dies. Tycker den är så läcker när den är ocymetrisk. Det rosa bandet med snöflingor på köpte jag i fjol på Lidl. De små silverstjärnorna har jag köpt på en scrapp träff för länge senan.


Insidan av kortet fick se ut så här. Som jag har liftat från Mormormargareta Margareta Stafström. Hon gör så många fina kort och har massor med kruriga idéer för att kunna använda sina spillpapper.



Så det var allt för mig den här gången.
På återseende!

Inga kommentarer: